top of page

Goede punten voor onze dienstverlening blijkt uit onderzoek!

Goed nieuws! Een recent onderzoek bij meer dan 1.000 inwoners toont aan dat de Oudsbergenaar tevreden is over de dienstverlening van het gemeentebestuur. Met name het

afsprakensysteem en het persoonlijk contact in de gemeentehuizen scoren heel erg goed.šŸ™Œ Het onderzoek werd uitgevoerd in het voorjaar van 2024. Maar liefst 8 op de 10 inwoners gaven aan blij te zijn met het afsprakensysteem. Het persoonlijk contact aan de balies werd zelfs met een gemiddelde score van 8 op 10 beoordeeld. Een hele mooie erkenning voor onze medewerkers!šŸ‘


Naast deze lovende resultaten zijn er ook enkele cijfers die laten zien waar de gemeente nog kan verbeteren. Vooral jongere inwoners hebben behoefte aan meer afspraakmogelijkheden. 63% van de respondenten gaf aan dat e-mails tijdig worden beantwoord, ondanks dat e-mail en de Oudsbergen-app minder populair zijn vanwege de langere wachttijd op antwoord.


Schepen van onthaal en klantcontact, Hanne Schrooten, is verheugd met de resultaten en benadrukt dat het gemeentebestuur vastbesloten is om de dienstverlening verder te verbeteren. Als eerste stap zullen de openingstijden van de snelbalies worden uitgebreid, om nog beter aan de behoeften van de inwoners te voldoen. We werken verder! šŸ’Ŗ



Comments


bottom of page